Line Oferta Line

Czy wiesz jaki jest najlepszy produkt Holy Crab?

Jednym z moich produktów flagowych są oferty sprzedażowe. Jak już pisałam jest to drugi z elementów Techniki Potrójnego Wzmocnienia. Co ciekawe, siłę samych ofert również również można wzmacniać. Jednak zanim dowiesz się jak to robię, przypomnijmy sobie czym powinna charakteryzować się dobra oferta sprzedażowa. Czy zgodzisz się ze mną, że powinna ona być:

Wystrugana pod kątem określonej grupy docelowej.
Nasycona sugestiami.
Wyposażona w ostry grot perswazyjnych zwrotów.
Sterowana nośnym sloganem.
Wypuszczona w odpowiednim momencie.

Jak strzała zmierzająca wprost do celu. Naprawdę dobra oferta sprzedażowa ma tylko jedną wadę.

Czym się różni naprawdę dobra oferta od ofert Holy Crab?

Tym samym co pojedyncza strzała od pełnego kołczana – siłą rażenia.

Więc jeśli interesuje Cię kierowanie swojego produktu lub usługi do różnych grup docelowych, podejście Holy Crab jest właśnie dla Ciebie.

System jest dość prosty: Tworzę jedną dobrą ofertę, a potem idziemy dalej i modeluję ją na kilka różnych sposobów.

System ten doskonale sprawdza się, gdy Twój produkt jest na tyle uniwersalny, że może zainteresować kilka różnych grup odbiorców.

Kompleksowe projekty.

Czasami do tego, by produkt dobrze się sprzedawał wystarczy świetny opis, interesująca treść na stronie internetowej lub powalająca oferta sprzedażowa. Jednak każdy z tych elementów ma ograniczony zakres działania – slogan zaintryguje, ale nie dostarczy szczegółowych informacji. Oferta sprzedażowa wzbudzi zainteresowanie i ciekawość, jednak nie zawsze odpowie na pytanie: czy to rozwiązanie jest dla mnie najlepsze. Newsletter przypomni o promocji, ale nie zawsze skłoni do zakupu.

Kompleksowe projekty łączą te wszystkie elementy w piekielnie skuteczny system.

Elementy, które można łączyć w system kompleksowego projektu:

Oczywiście, możesz zamówić u mnie również pojedyncze teksty. Przykłady moich tekstów znajdziesz w portfolio.